Sitemap
-
Blz. 1
Begroting 2026
-
Blz. 2
Programma's
-
Blz. 3
Begrutting 2026 yn ien eachopslach
- Blz. 4 De Friese infographic
-
Blz. 5
Begroting 2026 in één oogopslag
- Blz. 6 Infographic
-
Blz. 7
Voorwoord
- Blz. 8 Voorwoord
-
Blz. 9
Inleiding
- Blz. 10 Inleiding
-
Blz. 11
Programma 1: Bestuur
- Blz. 12 Portefeuillehouders
- Blz. 13 Inleiding
- Blz. 14 Vastgestelde beleidsnotities
- Blz. 15 Verbonden partijen
- Blz. 16 Overzicht lasten en baten programma 1 Bestuur
- Blz. 17 Toelichting
-
Blz. 18
Beleidsveld 1.1. Provinciale Staten en Statengriffie
- Blz. 19 Wat zien we?
- Blz. 20 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 21
Wat willen we bereiken?
- Blz. 22 Doelstelling beleidsveld 1.1.
- Blz. 23 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 24 Resultaatindicatoren
- Blz. 25 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 26 Toelichting
- Blz. 27 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 28
Beleidsveld 1.2. Gedeputeerde Staten
- Blz. 29 Wat zien we?
- Blz. 30 Taak-, en rolvrijheid
-
Blz. 31
Wat willen we bereiken?
- Blz. 32 Doelstelling beleidsveld 1.2.
- Blz. 33 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 34 Resultaatindicatoren
- Blz. 35 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 36 Toelichting
- Blz. 37 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 38
Beleidsveld 1.3. Commissaris van de Koning als rijksorgaan
- Blz. 39 Wat zien we?
- Blz. 40 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 41
Wat willen we bereiken?
- Blz. 42 Doelstelling beleidsveld 1.3.
- Blz. 43 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 44 Resultaatindicatoren
- Blz. 45 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 46 Toelichting
- Blz. 47 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 48
Beleidsveld 1.4. Kwaliteit bestuur
- Blz. 49 Wat zien we?
- Blz. 50 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 51
Wat willen we bereiken?
- Blz. 52 Doelstelling beleidsveld 1.4.
- Blz. 53 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 54 Resultaatindicatoren
- Blz. 55 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 56 Toelichting
- Blz. 57 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 58
Beleidsveld 1.5. Bestuurlijke samenwerking
- Blz. 59 Wat zien we?
- Blz. 60 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 61
Wat willen we bereiken?
- Blz. 62 Doelstelling beleidsveld 1.5.
- Blz. 63 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 64 Resultaatindicatoren
- Blz. 65 Wat mag het kosten?
- Blz. 66 Toelichting
- Blz. 67 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 68
Programma 2: Infrastructuur
- Blz. 69 Portefeuillehouder
- Blz. 70 Inleiding
- Blz. 71 Ambities
- Blz. 72 Vastgestelde beleidsnotities
- Blz. 73 Verbonden partijen
- Blz. 74 Overzicht lasten en baten programma 2 infrastructuur
- Blz. 75 Toelichting
-
Blz. 76
Beleidsveld 2.1. Algemeen beleid & verkeersveiligheid
- Blz. 77 Wat zien we?
- Blz. 78 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 79
Wat willen we bereiken?
- Blz. 80 Doelstelling beleidsveld 2.1.
- Blz. 81 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 82 Resultaatindicatoren
- Blz. 83 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 84 Toelichting
- Blz. 85 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 86
Beleidsveld 2.2. Verbetering infrastructuur
- Blz. 87 Wat zien we?
- Blz. 88 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 89
Wat willen we bereiken?
- Blz. 90 Doelstelling beleidsveld 2.2.
- Blz. 91 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 92 Resultaatindicatoren
- Blz. 93 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 94 Toelichting
- Blz. 95 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 96
Beleidsveld 2.3. Instandhouding provinciale infrastructuur
- Blz. 97 Wat zien we?
- Blz. 98 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 99
Wat willen we bereiken?
- Blz. 100 Doelstelling beleidsveld 2.3.
- Blz. 101 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 102 Resultaatindicatoren
- Blz. 103 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 104 Toelichting
- Blz. 105 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 106
Beleidsveld 2.4. Openbaar vervoer
- Blz. 107 Wat zien we?
- Blz. 108 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 109
Wat willen we bereiken?
- Blz. 110 Doelstelling beleidsveld 2.4.
- Blz. 111 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 112 Resultaatindicatoren
- Blz. 113 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 114 Toelichting
- Blz. 115 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 116
Programma 3: Natuur en Landbouw
- Blz. 117 Portefeuillehouders
- Blz. 118 Inleiding
- Blz. 119 Ambities
- Blz. 120 Vastgestelde beleidsnotities
- Blz. 121 Verbonden partijen
- Blz. 122 Overzicht lasten en baten programma 3 Natuur en Landbouw
- Blz. 123 Toelichting
-
Blz. 124
Beleidsveld 3.1. Natuur
- Blz. 125 Wat zien we?
- Blz. 126 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 127
Wat willen we bereiken?
- Blz. 128 Doelstelling beleidsveld 3.1.
- Blz. 129 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 130 Resultaatindicatoren
- Blz. 131 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 132 Toelichting
- Blz. 133 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 134
Beleidsveld 3.2. Landbouw
- Blz. 135 Wat zien we?
- Blz. 136 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 137
Wat willen we bereiken?
- Blz. 138 Doelstelling beleidsveld 3.2.
- Blz. 139 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 140 Resultaatindicatoren
- Blz. 141 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 142 Toelichting
- Blz. 143 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 144
Programma 4: Ruimte en Klimaat
- Blz. 145 Portefeuillehouders
- Blz. 146 Inleiding
- Blz. 147 Ambities
- Blz. 148 Vastgestelde beleidsnotities
- Blz. 149 Verbonden partijen
- Blz. 150 Overzicht van lasten en baten programma 4 Ruimte en Klimaat
- Blz. 151 Toelichting
-
Blz. 152
Beleidsveld 4.1. Ruimtelijke ordening en wonen
- Blz. 153 Wat zien we?
- Blz. 154 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 155
Wat willen we bereiken?
- Blz. 156 Doelstelling beleidsveld 4.1
- Blz. 157 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 158 Resultaatindicatoren
- Blz. 159 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 160 Toelichting
- Blz. 161 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 162
Beleidsveld 4.2. Water en Bodem
- Blz. 163 Wat zien we?
- Blz. 164 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 165
Wat willen we bereiken?
- Blz. 166 Doelstelling beleidsveld 4.2
- Blz. 167 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 168 Resultaatindicatoren
- Blz. 169 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 170 Toelichting
- Blz. 171 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 172
Beleidsveld 4.3. Milieu
- Blz. 173 Wat zien we?
- Blz. 174 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 175
Wat willen we bereiken?
- Blz. 176 Doelstelling beleidsveld 4.3
- Blz. 177 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 178 Resultaatindicatoren
- Blz. 179 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 180 Toelichting
- Blz. 181 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 182
Beleidsveld 4.4. Energietransitie
- Blz. 183 Wat zien we?
- Blz. 184 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 185
Wat willen we bereiken?
- Blz. 186 Doelstelling beleidsveld 4.4.
- Blz. 187 Wat gaan we daarvoor doen?
- Blz. 188 Resultaatindicatoren
- Blz. 189 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 190 Toelichting
- Blz. 191 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 192
Programma 5: Economie en Mienskip
- Blz. 193 Portefeuillehouders
- Blz. 194 Inleiding
- Blz. 195 Ambities
- Blz. 196 Vastgestelde (beleids)notities
- Blz. 197 Verbonden partijen
- Blz. 198 Overzicht lasten en baten programma 5 Economie en Mienskip
- Blz. 199 Toelichting
-
Blz. 200
Beleidsveld 5.1. Economie
- Blz. 201 Wat zien we?
- Blz. 202 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 203
Wat willen we bereiken?
- Blz. 204 Doelstelling beleidsveld 5.1.
- Blz. 205 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 206 Resultaatindicatoren
- Blz. 207 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 208 Toelichting
- Blz. 209 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 210
Beleidsveld 5.2. Taal, cultuur, erfgoed en sport
- Blz. 211 Wat zien we?
- Blz. 212 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 213
Wat willen we bereiken?
- Blz. 214 Doelstelling beleidsveld 5.2.
- Blz. 215 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 216 Resultaatindicatoren
- Blz. 217 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 218 Toelichting
- Blz. 219 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 220
Beleidsveld 5.3. Leefbaarheid
- Blz. 221 Wat zien we?
- Blz. 222 Taak- en rolvrijheid
-
Blz. 223
Wat willen we bereiken?
- Blz. 224 Doelstelling beleidsveld 5.3.
- Blz. 225 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 226 Resultaatindicatoren
- Blz. 227 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 228 Toelichting
- Blz. 229 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 230
Programma 6: Bedrijfsvoering
- Blz. 231 Portefeuillehouder
- Blz. 232 Inleiding
- Blz. 233 Ambities
- Blz. 234 Vastgestelde beleidsnotities
- Blz. 235 Verbonden partijen
- Blz. 236 Overzicht van lasten en baten van programma 6 bedrijfsvoering
- Blz. 237 Toelichting
-
Blz. 238
Beleidsveld 6.1. Mensen
- Blz. 239 Wat zien we?
-
Blz. 240
Wat willen we bereiken?
- Blz. 241 Doelstelling beleidsveld 6.1.
- Blz. 242 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 243 Resultaatindicatoren
- Blz. 244 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 245 Toelichting
- Blz. 246 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 247
Beleidsveld 6.2. Middelen en digitalisering
- Blz. 248 Wat zien we?
-
Blz. 249
Wat willen we bereiken?
- Blz. 250 Doelstelling beleidsveld 6.2.
- Blz. 251 Wat gaan we daarvoor doen
- Blz. 252 Resultaatindicatoren
- Blz. 253 Wat mag het gaan kosten?
- Blz. 254 Toelichting
- Blz. 255 Uitgebreide financiële tabel
-
Blz. 256
Programma 7: Provinciefinanciën
- Blz. 257 Portefeuillehouder
- Blz. 258 Verbonden partijen
- Blz. 259 Lasten, baten en onvoorzien
-
Blz. 260
Beleidsveld 7.1. Provinciefonds
- Blz. 261 Provinciefonds
-
Blz. 262
Beleidsveld 7.2. Opcenten motorrijtuigenbelasting
- Blz. 263 inleiding
-
Blz. 264
Beleidsveld 7.3. Dividenden
- Blz. 265 Dividenden
- Blz. 266 toelichting
-
Blz. 267
Beleidsveld 7.4. Financieringsrente en interne financiering
- Blz. 268 Financieringsrente
- Blz. 269 interne financiering
-
Blz. 270
Beleidsveld 7.5. Overige algemene dekkingsmiddelen
- Blz. 271 Tabel
- Blz. 272 Toelichting
-
Blz. 273
Beleidsveld 7.6. Werken voor derden
- Blz. 274 Werken voor derden
-
Blz. 275
Beleidsveld 7.7. Onvoorzien
- Blz. 276 Onvoorzien
-
Blz. 3
Begrutting 2026 yn ien eachopslach
-
Blz. 277
Paragraafs
-
Blz. 278
Paragraaf 1. Provinciale heffingen
- Blz. 279 Inleiding
- Blz. 280 1 – Opcenten motorrijtuigenbelasting
- Blz. 281 Ontwikkeling gewichtsklassen voertuigen
- Blz. 282 Ontwikkeling heffing opcenten motorrijtuigenbelasting
- Blz. 283 Ontwikkeling heffing opcenten motorrijtuigenbelasting vervolg
- Blz. 284 Ontwikkeling heffing opcenten motorrijtuigenbelasting vervolg 2
- Blz. 285 2 – Grondwaterbelasting
- Blz. 286 3 – Leges
- Blz. 287 Leges vervolg
- Blz. 288 Toelichting leges
-
Blz. 289
Paragraaf 2. Weerstandsvermogen
- Blz. 290 Inleiding
- Blz. 291 1 – Beschikbare weerstandscapaciteit
- Blz. 292 Reserves
- Blz. 293 Toelichting reserves
- Blz. 294 2 – Benodigde weerstandscapaciteit
- Blz. 295 3 – Weerstandsvermogen
- Blz. 296 Toelichting weerstandsvermogen
- Blz. 297 4 – Mutaties risico’s
- Blz. 298 5 – De risico’s
- Blz. 299 5 - Toelichting op tabel
- Blz. 300 6 - Financiële kengetallen
- Blz. 301 Financiële kengetallen
- Blz. 302 Toelichting 1A
- Blz. 303 Toelichting 1B
- Blz. 304 Toelichting 2
- Blz. 305 Toelichting 3
- Blz. 306 Toelichting 4
- Blz. 307 Toelichting 5
-
Blz. 308
Paragraaf 3. Onderhoud kapitaalgoederen
- Blz. 309 Inleiding
- Blz. 310 1 – Onderhoud infrastructuur
- Blz. 311 2 – Onderhoud gebouwen
- Blz. 312 3 – Middelen kapitaalgoederen
- Blz. 313 Toelichting
- Blz. 314 Middelen kapitaalgoederen vervolg
-
Blz. 315
Paragraaf 4. Financiering en beleggingen
- Blz. 316 Inleiding
- Blz. 317 1 - Ontwikkeling financieringssaldo
- Blz. 318 2 - Financiering en beleggingen
- Blz. 319 Rendement beleggingen, rentebaten en -lasten
- Blz. 320 3 –Revolverende middelen
- Blz. 321 Risicobuffer
- Blz. 322 Fûns Skjinne Fryske Enerzjy BV
- Blz. 323 4 – Toerekening van rente
- Blz. 324 5 - Risicobeheer Treasury
- Blz. 325 6 - Ontwikkeling financiële markten
-
Blz. 326
Paragraaf 5. Verbonden partijen
- Blz. 327 1 – Inleiding
- Blz. 328 2 – Overzicht verbonden partijen
- Blz. 329 Categorie 1: Gemeenschappelijke regelingen
- Blz. 330 Categorie 2: Vennootschappen en coöperaties
- Blz. 331 Categorie 3: Stichtingen en verenigingen
- Blz. 332 Categorie 4: Overige verbonden partijen
- Blz. 333 Financiële risico’s provincie
-
Blz. 334
Paragraaf 6. Grondbeleid
- Blz. 335 6.1 Samenvatting grondbezit
- Blz. 336 6.2 Grondaankopen per beleidsprogramma
- Blz. 337 6.3 Risico’s
-
Blz. 338
Paragraaf 7. Bedrijfsvoering
- Blz. 339 Inleiding
- Blz. 340 1. De inzet van personeel
- Blz. 341 Toelichting inzet beschikbare middelen
- Blz. 342 Vervolg capaciteitsbudget
- Blz. 343 Toelichting meerjarenbegroting
- Blz. 344 Toelichting bezettingsoverzicht
- Blz. 345 Bezetting 2
- Blz. 346 2. Programma O&O (organisatie-ontwikkeling) en de uitvoering van het HR-beleid
- Blz. 347 3. Het programma Digitale Transformatie
- Blz. 348 4. De rechtmatige organisatie
- Blz. 349 5. Wetgeving
- Blz. 350 6. Fraude en onregelmatigheden
- Blz. 351 7. Subsidies
-
Blz. 352
Paragraaf 8. Uitvoering en Handhaving
- Blz. 353 Inleiding
- Blz. 354 Bevoegd bestuursorgaan
- Blz. 355 Uitvoering
- Blz. 356 Mandaat
- Blz. 357 VTH bijdrage aan doelen
- Blz. 358 VTH beleid
- Blz. 359 VTH uitvoeringsprogramma en – jaarverslag
- Blz. 360 Inhoudelijke speerpunten
-
Blz. 361
Paragraaf 9. Grote projecten
- Blz. 362 Inleiding
- Blz. 363 Overzicht projecten
- Blz. 364 1 Lelylijn
- Blz. 365 2 Vismigratierivier
- Blz. 366 3 Bruggen /sluis Kornwerderzand
- Blz. 367 4 Natuurpact: uitvoering natuurontwikkelingsopgave
- Blz. 368 4 Natuurpact: uitvoering natuurontwikkelingsopgave vervolg
- Blz. 369 5 Programma Natuur
- Blz. 370 6 Uitvoeringsprogramma Maatregelen Landelijk Gebied (UMLG)
- Blz. 371 7 Veenweide
- Blz. 372 7a. Veenweideprogramma
- Blz. 373 7a Veenweideprogramma vervolg
- Blz. 374 7b. Aldeboarn - De Deelen
- Blz. 375 7b. Aldeboarn - De Deelen vervolg
- Blz. 376 7c. Hegewarren
- Blz. 377 7c. Hegewarren vervolg
- Blz. 378 7d. Idzegea
- Blz. 379 7d. Idzegea vervolg
-
Blz. 380
Paragraaf 10. Samenwerkingsverbanden
- Blz. 381 Inleiding
- Blz. 382 Regionale Samenwerking
- Blz. 383 Samenwerking met de Mienskip
- Blz. 384 LEADER
- Blz. 385 Samenwerking De Friese Aanpak
- Blz. 386 Samenwerken in het bestuurlijk overleg Friese samenwerking van overheden.
- Blz. 387 Samenwerkingsafspraken Provinsje Fryslân – Gemeente Leeuwarden
-
Blz. 278
Paragraaf 1. Provinciale heffingen
-
Blz. 388
Finansjele begrutting
-
Blz. 389
Introductie op financiële begroting 2026
- Blz. 390 Introductie
-
Blz. 391
Ontwikkeling financieel kader
- Blz. 392 Financieel kader Begroting 2026
- Blz. 393 1 – Onze uitgangspunten
- Blz. 394 2 - Ontwikkeling begrotingssaldo
- Blz. 395 3 - Ontwikkeling baten en lasten
- Blz. 396 3b
- Blz. 397 3b - toelichting
- Blz. 398 Baten
- Blz. 399 Baten 2
- Blz. 400 Opcenten motorrijtuigenbelasting (MRB)
- Blz. 401 Rendement vermogen
- Blz. 402 Dividend
- Blz. 403 Lasten
- Blz. 404 Toelichting lasten
- Blz. 405 4 - Vrij Aanwendbare Reserve (VAR)
- Blz. 406 4 - toelichting
-
Blz. 407
Overzicht van lasten en baten in de begroting
- Blz. 408 3.3 Overzicht van lasten en baten in de begroting
- Blz. 409 I - Overzicht van lasten en baten programma’s
- Blz. 410 Toelichting
- Blz. 411 Begrotingswijzigingen
- Blz. 412 II - Overzicht van investeringen *): uitgaven en bijdragen van derden
-
Blz. 413
Uiteenzetting financiële positie
- Blz. 414 3.4 Financiële positie
- Blz. 415 Bestaand versus nieuw beleid
- Blz. 416 Bestaand versus nieuw beleid -2
- Blz. 417 Toelichting
- Blz. 418 Geprognosticeerde balans
- Blz. 419 Raming van het EMU-saldo
- Blz. 420 Aan arbeidskosten gerelateerde verplichtingen
- Blz. 421 Stand van de investeringen
- Blz. 422 Financiering
- Blz. 423 Financiering -2
- Blz. 424 Financiering -3
- Blz. 425 Stand en verloop reserves, voorzieningen en overlopende passiva
- Blz. 426 Gronden waarop de ramingen zijn gebaseerd
-
Blz. 389
Introductie op financiële begroting 2026
-
Blz. 427
Taheakken
-
Blz. 428
Bijlage 1. Onderhanden en opgeleverde investeringen
- Blz. 429 Onderhanden en opgeleverde investeringen
- Blz. 430 Bijlage 1 - uitgebreid
-
Blz. 431
Bijlage 2. Begrotingswijzigingen: van bestuursrapportage 2025 naar begroting 2026
- Blz. 432 Inleiding
- Blz. 433 Programma 1: Bestuur
- Blz. 434 Programma 2: Infrastructuur
- Blz. 435 Programma 3: Natuur en Landbouw
- Blz. 436 Programma 4: Ruimte en Klimaat
- Blz. 437 Programma 5: Economie en Mienskip
- Blz. 438 Programma 6: Bedrijfsvoering
- Blz. 439 Programma 7: Provinciefinanciën
-
Blz. 440
Bijlage 3. Verloop vaste activa
- Blz. 441 Verloop vaste activa
-
Blz. 442
Bijlage 4. Verloop reserves, voorzieningen en overlopende passiva
- Blz. 443 Verloop reserves, voorzieningen en overlopende passiva
- Blz. 444 Reserves
- Blz. 445 Voorzieningen
- Blz. 446 Overlopende passiva
- Blz. 447 Tabel 2
- Blz. 448 Tabel 3
- Blz. 449 Toelichting tabel 3
-
Blz. 450
Bijlage 5. Overzicht tijdelijke budgetten
- Blz. 451 Overzicht tijdelijke budgetten
-
Blz. 452
Bijlage 6. Raming van het EMU-saldo
- Blz. 453 Raming van het EMU-saldo
- Blz. 454 Toelichting
- Blz. 455 Bijlage 7. Aan arbeidskosten gerelateerde verplichtingen
-
Blz. 457
Bijlage 8. Uitgangspunten begroting 2026
- Blz. 458 Gronden van de ramingen
- Blz. 459 Toelichting op de uitgangspunten
-
Blz. 460
Bijlage 9. Voorstellen Kadernota 2026
- Blz. 461 Voorstellen kadernota 2026
-
Blz. 462
Bijlage 10. Verwerkte voorstellen Bestuursrapportage 2025
- Blz. 463 Voorstellen
-
Blz. 464
Bijlage 11. Subsidiestaat begroting 2026
- Blz. 465 Inleiding
- Blz. 466 Boekjaarsubsidies
- Blz. 467 Subsidiestaat
-
Blz. 468
Bijlage 12. Overzicht geraamde lasten en baten per BBV taakveld
- Blz. 469 Bijlage 12
-
Blz. 470
Bijlage 13. Verplichte indicatoren in het kader van het BBV
- Blz. 471 Programma 1 - deel 2
- Blz. 472 Programma 1
- Blz. 473 Programma 2
- Blz. 474 Programma 3
- Blz. 475 Programma 4
- Blz. 476 Programma 5
-
Blz. 477
Bijlage 14. Duurzaamheidsrapportage
- Blz. 478 Duurzaamheidsrapportage
- Blz. 479 Duurzaamheidsrapportage grafieken
-
Blz. 480
Bijlage 15. Begrippenlijst
- Blz. 481 Begrippenlijst
-
Blz. 482
Bijlage 16. Trends Staat van Fryslân
- Blz. 483 Kerngegevens Fryslân
-
Blz. 428
Bijlage 1. Onderhanden en opgeleverde investeringen
- Overzicht
- Zoeken
- Publicatie bijlagen
- Contact
- PrivacyStatement
- Sitemap
-
Blz. 2
Programma's